2010. október 1., péntek

8. Fejezet.

Nah ma már október hónapot írunk és igen ez az első feji ebben a hónapban. De ez különleges feji lesz. Nem akármilyen szemszögből. De nem árulok el semmit. Olvassátok el és megtudjátok, de egy kérés van KOMIT SZERETNÉK (ott a végén az a szép szó) Mayem ez megint tőled nyert ihlet és mivel mondta sokan örülnének ennek hát itt van. De ezt nem csak neki hanem Szandimnak is ajánlom mivel nagyon szeretem őt és ezzel egy kis jobb kedvet szeretnék küldeni. Puszmóm, Mayem, Szandim, Flom és végül boszim Jane(LLLLL) IMÁDLAK TITEKET (L)

Jah és ez sem bétázott majd csere de nem nagyatom folyton lánykám mert a végén még kinyír, ugy igazi achmedes módra.XD
És még anyit hogy már 20 köetőm van, Juppppppppi de max két emberke ir komi:(
Mayem hozd a fromád és jó olv.

Pussssss
Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/




Ördögi terv.
Rachel.

Nem tudtam hogy jó ötlet e belevágni ebbe, de barátnőm meggyőzött hogy ha nem hajtom végre elvesztem imádott kedvesemet. Hogy az ő szavaival éljek „kapcsolatotok igencsak kihűlt és egyre a végéhez közelít” hát igen én is érzetem Robon hogy mostanság nem igen közeledik sőt szinte semmi lépést nem tesz felém. Most is Los Angelesben van a bandájával. Hát őket végképp utálom és tervem miszerint elválasztom őt tőlük nem jött be ezért agyafúrt barátném előállt ezzel az eszelős ötlettel.

Rob utazásnak napja előtt pár órával.

- most lépj vagy örökre elveszíted aztán meg majd sírsz. – rivallt rám Constanza. Rob teljesen azt hiszi Párizsban vagyok, de ez nem igaz csak álca. Már vagy két hete a tervet szövögetjük hogyan bírjam magam mellé kötni szerelmem. Végül egy nem éppen ésszerű dolog mellett döntöttünk. – és ha rájön hogy hazudok? – néztem rá riadtan. – nem fog rájönni, ahhoz túl hülye. – nézett rám sokat ígérő mosollyal. – nah jó. – adtam meg magam. – jó akkor írj ma neki smst hogy hamarosan haza jössz és hogy hiányzik meg blablabla. – rötyögte. – a többit csak bízd rám.

Itt kezdődött minden, miszerint terhesnek adom ki magam hogy Rob elvegyen. Állítólag ez a legbiztosabb. Még hogy én meg a terhesség, a gyerekekről mér nem is beszélve. Ki nem állhatom őket, nem hogy még én szüljek. Contu szerzett nekem álhasat miszerint már öt hónapos terhes leszek mert eddig sejtésem se volt róla. Írtam egy szép smst miszerint gond van és hogy haza kéne jönni. Ő viszont elkövette azt a hibát hogy felhívott. Kicsit paráztam de végül kitudtam nyögni a legfontosabbat. Terhes vagyok. Mire a vonal másik végén csend lett, végül megígérte hogy hazajön. Kicsit furán éreztem magam mikor ebben a valamiben jelentem meg az utcán. Rob elé mentem a reptérre hogy meglepjem. Sikerült is, majdnem összeesett, de a legjobb az volt mikor egyértelmű célzással utaltam rá hogy az övé. Apa leszel, csak ennyit mondtam. Ő meg majdnem összeesett. Kicsit sajnáltam de nem veszíthetem el. Legfontosabb ember és ráadásul könnyű lesz kihasználni. Reptéren viszont hazaküldött azzal a jelszóval majd megyek utánad. Estig vártam de nem jött így meglátogattam a szüleinél. Hát lehendö apósom és anyósom szinte ugyan úgy reagált mint a kicsi fiuk. Rob erre totál kikelt magából és kérte adjak neki két napot. Már majdnem feladtam mikor másnap beállított. Még jó hogy viseletem álcám. Amire végképp nem számítottam hogy megkéri a kezemet. Itt már teljesen boldog voltam és úgy éreztem révbe értem.

Csodás két hetet töltöttünk együtt. Legnagyobb örömömre ideköltözött hozzám és anyósom is csodásan bánt velem. Lehet ennél többet kívánni. Igaz barátnőm azt mondta egy gyűrű és közös lak nem jelenti azt hogy mellettem marad de egyenlőre ez is biztos pont. Ő már eltervezett mindent. Kicsiny feje tele volt mentőövekkel. Én viszont boldog voltam. Kicsikét kifárasztottam és eléggé kihasználtam drágámat de ő nem tette szóvá. Még simán azt is elhitte hogy lehetek öt hónapos terhes és hogy az övé. Hát igen itt teljesen biztos voltam Contu elméletébe miszerint hülye. De idillünk nem maradt felhőtlen ugyanis elutazik kerek két hónapra. - már most hiányzol. – búcsúztam ezekkel a szavakkal ami igaz is volt de egy érzés jobban nőtt bennem. Ami a félelem volt. Végül szó és köszönés nélkül ment el. első dolgom volt felhívni okoskát és beszámolni a fejleményekről. Tanácsa nem volt más miszerint minden nap küldjek neki egy-két smst és ultrahang képet. Ebben barátunk Jeff segített ő hamísított cserébe egy kis jutatásért. Na és persze még a pontos tervben az is szerepelt hogy két héten belül menjek utána. „Hiányoztál” céljából. Szüleim messze lakta és viszonyunk sem volt valami jó ezért anyósomra támaszkodtam. Csodálom hogy nem furcsállta amiért nem hívtam el magammal orvoshoz és ultrahanggal. Némán tűrt mindent és rettenetesen boldog volt. Itt viszont megszólalt egy hang hogy nem kéne velük ezt tennem. Mekkora csalódás lesz ha kilenc hónap után mégsem lesz gyerek mellettem. Boszorkám mint mindent, ezt is kitalálta, hogy honnan szerzi a gyereket nem tudom, de nyugtatott ne aggódjak az nem tesz jót egy terhes nőnek.

Egy hét elteltével.

Rob már egy hete elment. Egyre idegesebb vagyok és mintha Calire is gyanakodna. - ugyan csak már paranoiás vagy. – hurrogott le Constanza. – kel egy kis friss levegő. – kacsintott rám. Igen hát ez az idő is elérkezet miszerint ideje lenne meglátogatnom vőlegényem. – biztos hogy jó ötlet? – ültem le melléje. – természetesen és hívd el magaddal anyóskádat is, így még hihetőbb. – vigyorgott ördögien, majd felém nyújtotta a telefont. Remegő kézzel tárcsáztam.
- Pattinson lakás. – vette fel egy ismeretlen női hang. – Rachel vagyok és Calire szeretnék beszélni. – tértem rögtön a tárgyra. – egy perc és adom. – néhány perc szünet majd halk sutyorgás után beleszólt. – szerbusz drágám, csak nincs valami baj? – aggodalmaskodik, mint mindig. – nincs csak szeretnék beszélni valamiről. – mondtam, barátnőm pedig nagyokat vigyorgott. – rendben, tíz perc és ott vagyok, addig is vigyázz magadra. – mondta majd letette. – nem tudom megtenni Contu, már annyira beleélte magát, rosszul is lehet ha ez kiderül. – soroltam aggodalmam okait. – végig kell csinálnod most már nincs mese. – nézett mélyen a szemembe. – akarod Robot? – kérdezte mire egy aprót bólintottam. – hát akkor ne nyafogj. – mondta végszóként majd elment. Ahogy anyósom ígérte itt is volt, de nem egyedül. Egy szőke lány volt vele. – szerbusz kincsem. – puszilt arcon. – ő itt a nagyobbik lányom Victoria. – mutatta be az idegent. - szia én Rachel vagyok. – köszöntöttem. – tudom az öcsém mennyasszonya. – vigyorgott rám. Jó pár órán keresztül ültünk a nappaliban és beszélgettünk mikor Calire a tárgyra tért. – miről szerettél volna beszélni? – fogta meg kezem. – meglepetést szeretnék Robnak de egyedül nem akarok utazni, barátnőm pedig nem ér rá, eljönnél velem? – soroltam majd félve de feltettem a kérdést. Reméltem nem lesz a válasz, de olyan történt amire nem számítottam. – én szívesen elkísérlek, ha nem baj és már amúgy is rég láttam az öcsit. – mosolygott rám Vic. – ez jó ötlet én amúgy sem szívesen hagynám itt Richardot. – hajtotta le a fejét Calire. – persze hogy nem baj és látod erre nem is gondoltam, bocsáss meg. – hogyan nyalizzunk című fejezet, ezt még Contu adta ötletnek. Még alaposan átbeszéltük a részleteket Viccel majd elindultak haza. Én örömtől túlfűtötten írtam smst barátnőmnek mire csak egy helyes volt a válasz.

Két nap elteltével a reptéren.

- biztonságos neked most repülni? – hát igen egy anyának ez a dolga, de Calire néha kicsit túlzásba viszi. – az orvos szerint semmi gond nem lesz és már nagyon hiányzik nekünk Rob, igaz picim? – simítottam meg most már eggyel nagyobb méretű álhasamat. Anyósom márt azon volt hogy megfogja pocakom mire én felkiáltottam hogy menjünk. Vic még az anyja lelkére kötötte hogy vigyáz rám és hogy Robot megölelgeti a nevébe majd elindultunk befelé. Beszállásnál és még az út alatt sem szóltunk egymáshoz csak pár szót. Ő is és Én is fáradtak voltunk. Mondjuk azt nem tudom ő miben fáradhatott el, de én egész éjjel nem aludtam annyira ideges voltam. Az úton bepótoltam alváshiányom és frissen és üdén szálltam le a gépről. Mit ne mondjak elég hideg volt, de gyorsan taxiba szálltunk és már úton is voltunk szerelmem felé. Vic nagyon izgatott volt. Elmondása szerint már fél éve nem látták egymást, mivel ő Ausztráliában él. A taxis lassított majd megállt egy apartman mellett. Furcsa azt hittem a színészeket szállodában szállásolják el. a taxis udvarias volt kiszedte a bőröndjeinket és egész a recepcióig vitte. A recepciós csaj elég furán nézett ránk majd udvariasan megkérdezte mit keresünk itt mivel az egész apartman kivan adva. – Robert Pattinsonhoz jöttünk. – harsogta Vic majd rám mosolygott. – és megtudhatnám kik neki? – mért végig minket újból. – a testvére és a mennyasszonya. – húztam ki magam majd az utolsó szót eléggé kihangsúlyoztam. – rendben, jelenleg forgatáson van de….- itt elhallgatott majd az ajtó felé nézett. Követtem tekintetét és ott volt ő, teljesen lefagyva, mellette egy barna hajú lány aki szintén minket nézett. De ami még feltűnő volt a lány belé volt karolva. – meglepetés. – rikkantotta Victoria majd öccse karjaiba rontott. Rob ettől kicsit felengedett majd elém lépett. – Rachel, mit keresel itt? – suttogta. – neked is szia és úgy döntöttünk Viccel és a picivel hogy meglátogatunk. – fúrtam tekintetem az övébe. – igaz kincsem. – simítottam végig „pocakomon”. Ennél a résznél valakinek elakadt a lélegzete és nem más volt mint a barna. Felé nyújtottam a kezem majd megszólaltam. – szia Rachel vagyok, Rob mennyasszonya. – vigyorogtam önelégülten.

Rachel barátnője (te vagy az életemből ismert múmia, illik is rá a szerepXD)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Remélem, hamar lelepleződik ez a némber, Robnak is kinyilik a szeme. Lehet, hogy Kris vagy Vic jön rá az átverésre? Várom nagyon a kövit:) Judit

    VálaszTörlés
  2. Jajj nee, szegény Kris :(
    Én is nagyon remélem, hogy hamar kiderül, és végre Boldogok lehetnek:)
    Jajj, nagyon tetszett, mint mindig, alig várom már a kövit :D

    Pussz(L)

    VálaszTörlés
  3. Áhhh... tudod drága baba, nem is tudok mit írni. ne érts félre!
    Nem azétr van ez, mert nem jó, vgay bármi nem tetszik, hanem azért mert annyira tetszik, hogy szóhoz sem jutok.
    Mellesleg nagyon boldoggá tettél azzal, hogy az én ötletem tetted bele. Én csak egy mondatot mondtam, te pedig kihoztál belőle egy kicseszettül jó fejit. Istennő vagy!
    Égnek áll a hajam ettől a lánytól.... látod? mondtam én, hogy récsöl egy büdös kurva!? látod? én megmondtam!
    Remélem, mihamarabb lelepleződik, bár az meglepett, hogy mű hasa van. Azt hittem tényleg terhes, de ez mégjobb, mert ebből mégnagyobb vitát lehet csinálni.
    Krist nagyon nagyon sajnálom. Huh, nem tudom mihez fog kezdeni. Mint mindig, most is imádtam, és téged is imádlak baba.
    Ne haragudj, emiatt a komi miatt hogy ilyen rövid lett, de elképesztő. Mellesleg, attól, hogy nem írtam azt a sok wíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí-t, attól még visítozok.XD
    Nagyon köszönöm a tökéletes fejezetet ismét:)
    Nagyon várom a folytatást.
    Puszkó(L)

    VálaszTörlés
  4. :@:@:@:@:@:@ EZEK A RIBIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EZ A "BARÁTNŐ"..... Na most már inkább a plafonon vagyok!!!!!!! Ez.... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáá Ennyi nem, ezt nem fogadom el.... ajánlom hogy köpjön a liba! Huh csajszi kegyetlen vagy! :D
    Pusziiii(L)

    VálaszTörlés