2010. október 10., vasárnap

:'( SORRY

Drága szeretettimádott RobSten csibéim!

Nem igy képzeltem el. Mikor ezt a blogot megnyitottam nem tudtam mire számitsak, de rá kellet jönnöm jó választás volt. Itt tapasztaltam meg vannak még szeretetre méltó emberek. Velük nagyon jóba lettem és a szívemhez nőttek úgy mint a blog. Fájó szivvel de tudatom kényszerpihenőre megyek, nethiány miatt. Remélem ezzel nem pártoltok el tőlem, de minden tőlem telhetőt megteszej h minél hamarabb boldogítsalak benneteket. Egyszóval NEM menekültők tőlem, hacsak vki nem hagy el végleg. Félek hogy ez megtörténik, nem akarom de most mit tehetek. Egy reményem van azaz ti és a blog. Nah meg imádott lánykáim. Ti éltette és ti végetetek talán nem kattanok be és nem nyirom ki magam.
Lánykám (Puszmó) Szívecském, Szandim, Fannim, Flom, Boszim kérlek titeket bocsássatok meg és e véget ne hadjatok el. Szükségem van rátok!!!!!!!

Bocsi ma nincs friss, szét vagyok csúszva:(
Lehet h még leszek hétközbe de nem tok semmit.

Pusssssssssssssz
Krixta-Baba /Bella19-Kstev(-Nyú)/

2 megjegyzés: