2010. október 6., szerda

12. Fejezet!

Tegnap nem volt friss de ma lesz,hehe. Ezt a fejit azknak a lányoknak ajánlom akik nélkül nem bírnám a napokat. Név szerint: Lánykám(L) Szívecském(L) Szandim(L) Flom(L) Boszim(L) IMÁDLAK TITEKET. Tudom mondtam már párszor de nem elégszer:) (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)
És légyszi komikat Please!!!!!!!!!!!! Szívecske hozd a formád:D

Nem bétázott de majd pótolom idővel. Jah és van benne egy icipici khm, szentem nem jó de döntsétek el ti.

Pussssssssssssss
Krixta-Baba /Bella19-Kstev(-Nyú)/



Felhők felett.

Rob.

Teljes extázisban és boldogságban úszva töltöttem a forgatás minden napját. Igaz Cath pihenőt nem engedélyezett, mert megcsúsztunk végettem. De ezek ellenére is a felhők közt jártam minden nap. Hogy miért? Ennek egyetlen személy az oka. Kristen Stewart. Az én angyalom, múzsám, szerelmem és a többi. Imádom és a vele töltött percek mindegyikét még jobban. A botrány után azt hittem elhagy mikor még nem is volt az enyém. Tévedtem, de nagyot. Mellettem áll még akkor is mikor anyut hívtam telefonon. Előtte viszont hazaküldtem Vicek nehogy anya rosszul legyen és ne legyen mellette senki. Szerencsére jól fogadta. A hétvégén viszont a drága rendezőnőnk megkegyelmezet így szünet lesz. Egy kirándulással akarunk ünnepelni, de én még tartogatok egy kis meglepetést szerelmemnek.
- jó reggel. – üdvözöltem szerelmem egy csókkal. Igaz nem közös a szobánk csak hálótársat cseréltünk. Kellan ment Nikki mellé, Kris meg mellém. Pont az van amire gondoltok a mi nagydumás macink összejött a bombázóval, legalábbis eddig még nagyon úgy van. – jó reggelt. – nyújtózott egy nagyot szívem csücske majd a nyakam kőré fonta a kezeit. Még úgy nem voltunk együtt de napról napra jobban kívántam. Nem fogom viszont sietetni, nem azét vagyok vele. Majd ha ő maga akarja én addig feszült idegekkel és dudorodó nadrággal, de türelmesen várom. – éhes vagy? – néztem bele gyémántként csillogó szemeibe. – ühüm. – hümmögte majd szenvedélyesen megcsókolt. Zihálva váltunk szét. – nem ilyen fajta ételre gondoltam. – suttogtam. – de én rád vagyok éhes. – pirult el majd újra megcsókolt. Egyre jobban kívántam és ezt bizonyítottam is mikor a pólója alá nyúltam. Tenyerembe vettem egyik mellét majd masszírozni kezdtem. Belenyögött a csókba ezzel jelezve, hogy tetszik neki amit csinálok. Eme érzések hatására még vadabbul csókolt. Ajkaitól elválva nyakát terítettem be csókokkal, haladva egyre lejjebb. Pólóján keresztül is érzetem milyen forró a bőre. Hasánál feltűrtem a vékony anyagot majd ott borítottam érzéki csókokkal, míg kezem még mindig a mellét kényeztette. Egyre szaporábban vert a szíve ahogy közelítettem érzékeny pontjához. Mikor viszont végigsimítottam rajta hangosan felnyögött és lábát széttárta. Mosolyogva hajoltam egy csókot lopni tőle, majd visszahajoltam lábai közé. Óvatosan és érzékien húztam le falatnyi bugyiját majd hajítottam messzebbre. Még szinte hozzá sem értem, maximum leheletem csiklandozta de remegni kezdett és egyre szaporábban vette a levegőt. Felnéztem rá hogy vajon akarja e. Amit a szemébe láttam nem is hittem volna. Utolsó csók után visszatértem és kényeztetni kezdtem. Először finoman simogattam. Apró érintések voltak de amit kiváltottam belőle hihetetlen volt. Forró volt és édes nedve már a kezemen csorgadozott. Hirtelen ötlettől vezérelve eltüntettem benne egyik ujjam. Kris megremegett majd hangosan sikított. Azonnal ajka után kaptam hogy belé fojtsam érzéki sikolyát. Lentről már hallottam hogy a fiúk mocorognak. Végig ajkára tapadva mozgattam benne ujjamat. Pár perc múlva megremegett majd elernyed a párnák közé. Óvatosan kihúztam ujjam majd lábai közé hajolva ittam fel érzéki nedvét. Dolgom végeztével ajkára hajoltam újabb csókért amint vadul viszonzott. – köszönöm. – súgta a fülembe mikor mellé heveredtem. – én köszönöm. – csókoltam bele nyakába majd közelebb húztam magamhoz. Lent viszont a fiúk magukhoz tértek. Hallottuk hogy valaki zuhanyozik a másik meg felfelé trappol a lépcsőn. Gyorsan behunytuk a szemünk, mintha aludnánk. Pár perc elteltével viszont az ajtó csattanása jelezte szabad az út. – zuhany? – nézett rám kacéran. Nekem se kellet több. Karomba kaptam és száguldottam a fürdőbe. Kicsit talán elhúzódhatott a reggeli készülődés mivel mikor az étterembe értünk mindenki ott volt.

Leültünk a már megszokott helyünkre. Mindenki itt volt aki a „családba” számít. Már teljesen úgy érzetem magam mintha a való életben is egy család lennénk. Peter és Elizabeth voltak a szülök, mi meg természetesen a gyerekek. – és kinek mi a terve holnapra? – nézett körbe Peter. – elmehetnénk megint kirándulni. – mondták a lányok egyszerre. – szerintem meg valami pubba kéne menni. – kacsintott Jacksonra Kell. Nah igen most kéne a gondolatolvasás. Kíváncsi lennék mi jár a fejébe. – én őszintén valami sportra gondoltam. – mondta Peter. – uszoda? – kérdeztem mire értetlen fejek néztek rám. – sport vagy buli? – kérdezte Liz. Hét igen a sport mellet egy a buli mellet. Gondolhatjátok ki volt az. Végül a sport maradt már csak azt kell eldönteni mi legyen az. A mai utolsó forgatás gyorsan telt, így este a lányoknál volt gyűlés. – nos ki mire jutott? – kérdezte Peter. Mindenki a másikat nézte. – na jó, mindenki felirt egy általa kedves sportot és amit először kihúzok az lesz. – mondta Liz majd szétosztotta a lapokat. – ágytornát nem ér. – célozta a megjegyzés Jackson Kellan felé. Ezen mindenki jót mosolygott. – és a választás a bowlingra esett. – mondta pár perc elteltével Liz. – ez az. - kiáltott fel mellettem Kris, mire a többiek jót nevettek rajta.

Bowling.

Az este folyamán nagy meglepetésben volt részünk. Ugyan is a szingli párosunk orvul hátba támadott minket és a szerelmeseket, ahogy Peter fogalmazott egy szobába lettek költöztetve. Tehát Kris és Én, nah meg Kell és Nikki költöztünk az eredeti fiú szobába míg Peterék a lányoknál maradtak. Egy részből jó más részből viszont nagyon rossz. Most egész éjjel hallgathatjuk őket amint….khm. Értitek. De szerencse ebből tegnap éjjel nem kaptunk ízelítőt. Másnap az egész társaság teljesen felvolt dobódva. Gyors reggeli után a lányok elmentek a városba mi meg kitakarítottunk vagyis Én és Peter a másik kettő elsunnyogta a dolgot. Délután teljes extázisban rohantunk a megbeszélt helyre.
- szia. – öleltem magamhoz. – hiányoztál. – súgtam a fülébe, majd egy csókot kaptam jutalmul. – nah jó fiatalok indulás. – harsant fel Jackson. – mintha te annyira öreg lennél. – jegyzete meg Ash. – ezt arra értettem hogy a szerelmesek szakadjanak le egymásról. – fintorogta majd elindult. – mért te nem voltál szerelmes, vagy nem vagy az? – kérdezte vissza a pöttöm majd belekarolt Lizbe és úgy sétáltak tovább. Néhány perc múlva már a hangulatos és hála a jó istennek üres teremben öltöztünk megfelelő ruhába. – lány-fiú csapat. – harsogta Ashley. – legyűrünk titeket. – incselkedett Jackson. – inkább mi titeket édes. – húzta végig kezét Jack mellkasán Ash. – hú izzik a levegő. – kiáltotta Kellan. – srácok, játék. – kiáltotta Peter.

Néhány óra múlva.

- igeeeeeeeeeeeeeeen. – rikította Ashley. Mivel megnyerték a játékot. – nem ér, csaltatok. – kiáltotta Jackson csak hogy idegesítse őt. – visszavágót. - üvöltötte. – mi nem bírod a vereséget Rathbone. – tette a kezét csípőre Ashley. – neeeeeeeeeeeem Green. – öltött nyelvet Jack. – ne nyújtogasd mert leharapja, akkora hárpia. – röhögött Kellan mire Nikki fejbe vágta. – na ebből lesz még valami. – súgta a fülembe Kris és közben gonoszan vigyorgott. Szorosan magamhoz öleltem és úgy néztük tovább a civakodó párost. – na jó hagyjátok már abba. – szólt rájuk Liz. – oké én feladom ennyit nem ér meg. – vont vállat Jack majd elindult felénk. Mivel az egész szócsata hozzáteszem a pályán volt. Ashley haragosan kifújta a levegőt majd megiramodott utána. Tisztára mint Alice. Pillanatok alatt Jack hátán volt és úgy fojtogatta. Már azt hittem közbe kell avatkozni, de Jack lerántotta magáról majd megcsókolta.
Egy hatalmas ó hangzott el mindenki szájából, mire ők tovább falták egymást. – álljatok már le, ha így folytatjátok kikell tenni a tizennyolcas karikát. – rötyögött Kellan majd ő is megcsókolta Nikkit. – bagoly mondja verébnek. – röhögtem mire Kris húzott magához. Szenvedélyes volt és minden érzés benne volt ebben a csókban. – nah jó mi megyünk ti meg csak…..folytassátok. – szólalt fel Peter majd elindultak átöltözni. – gondoltam mi már ne maradjunk ki. – vigyorgott majd elkezdett húzni az öltöző felé. Hangosan füttyentettem a még hátralévő két párosnak, mire ők szétrebbent és néztek körbe-körbe ki lehetet az. Gyorsan de szigorúan a fiú öltöző felé vettem au irányt, de valaki berántott egy mellékhelyiségbe. Első meglepetésembe fel sem fogtam ki az de amint megéreztem ajkait ajkamon rögtön kapcsoltam.

3 megjegyzés:

  1. FÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ bakker!!!
    Mondhatom, hogy eddig ez volt a legjobb feji? nem győztem nevetni, hüledezni, levegőután kapkodni, és befogni a számat, nehogy elnevessem magam. Ez irtóra jó volt hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú még mindig alig térek magamhoz! el sem bírom hinni! Hogy tudsz ilyen fejit írni? Elképesztő vagy.
    Az az ágytornás beszólás az egyik kedvencemXD annyit nevettem:D
    Aztán, amit imádtam az az Ashley, és Jackson rész:D:D remélem, soha nem mennek szét.
    Aztán ezek az izzik a levegő szövegek, hát halok meg:D
    Hűha arról a bowlingos smár csatáról, meg szerintem ne is beszéljünk:D tökéletes volt.
    Ez meg hogy merántota a mellékhelységbe...húha mi lesz ott.

    ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ
    hűűű mit lenyomtak reggel, te jó ég:D:D annyira.... húúúúúúúúúúúúúúúhaaaaaaaa... szóhoz se jutok, csak néztem meredt szemekkel... esküszöm, kiürített minden gondolatot a fejemből, csak képek vannak benne, de nem is akár milyenekXD
    Nagyon várom a kövit...ezekkel a függővégekkel meg gyilkolsz, és kínzol.
    Puszkóóó szivecske
    (L)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett, végre mindenki párra talált. Remélem sokáig tart még a békesség, és nem kavar be senki:) Várom nagyon a kövit. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááá Ez nagyon JÓJÓJÓÓJÓJÓ!!!!!!!!!! :D:D:D Mindenki mindenkivel! :D OKÉ kivéve Peterék! DE akkor is annyira nagyon, de nagyon örülök! Jacket és Ashliet mindig is összeillőnek tekintettem! :D:D Nagyon szeretem őőőőkkkkkeeeetttt! :D:D:D(L)(L)(L)Annyira jó a történet!!!!!!! Totálisan oda vagyok-meg vissza! :D:D:D MÉGMÉGMÉG...ezért márcsak egy feji van vissza :( :'( :D Na olv! :D
    Puszzzzzziiiii :D:D:D

    VálaszTörlés