2010. október 8., péntek

13. Fejezet!

Hát itt volnék. Bocs hogy tegnap nem volt, de nem voltam a toppon. Ezt a fejit Szívecskémnek ajánlom. Azért mert ő inspirált és még a mai napig nem tudom mivel érdemeltem ki a kedvességét és törödését. IMÁDLAK (L) Nah és persze titeket is. (L)
Komik meg jöhetnek, sorry függő vagyok. Nem bétázott majd csere ha Lánykám ráér.

Pusssssssss
Krixta-Baba /Bella19-Kstev(-Nyú)/

Tripla randi.

Kris

Egyáltalán nem tudom mi ütött belém. Talán a nagy csókcsata hatása, vagy elmebaj. Nem tudom. Úgy csináltam mintha az öltöző felé mennék közben pedig elbújtam egy raktárban. Ám mikor kedvesem elindult az öltöző fel én a szó szoros értelmébe berántottam magamhoz. Vadul ajaki után kaptam, amitől először meglepődött majd ugyan olyan szenvedéllyel falt ő is. Órákon keresztül tudnám csak simán csókolni és akkor a többit nem is említettem. Igaz még úgy nem voltunk együtt, de remélem hamarosan bekövetkezik. Kicsivel finomabbra vettük a tempót mikor egy határozott ötlettől vezérelve a pólója alá nyúltam és simogatni kezdtem. – ki…kicsim mit művelsz? – vált el ajkamtól. – szerinted mit? – néztem rá mérgesen. – szeretlek és beszeretném bizonyítani. – súgtam majd megnyaltam a fülcimpáját. – én is szeretlek, de nem itt kéne. – fogta le kezem ami épp a hasán kalandozott. – értem, szóval nem kellek. – hüledeztem majd ellökve magamtól kirohantam. Nem tudom mi lelete. Eddig ő mutatta irányomba mennyire kíván, most viszont leállít. Talán nem kellek neki úgy? Jaj Stew ne is gondolj erre, sőt felejtsd el az egészet. Mért is támadtam le. Az elején még jónak tűnt de most. Zsörtölődtem magamba. Belépve az öltözőbe csak Ashley volt, de szinte észre sem vett. Na jó lehet hogy csak nekem nem jönnek össze s dolgot. De vajon mért? Öltözés közben is ezen agyaltam mire sikeresen kacsalábra húztam a cipőm.

Ashley

Az a csók. ÁÁÁÁÁ nem hiszem el. Álmomba sem hittem volna hogy ő is ugyan azt érzi mint én. De bejött és most totálisan boldog vagyok. Rózsaszín felhőmbe lebegve mentem öltözni. Jaj az isteni csókja, hmmmm. Nah jó Ash állítsd le magad, most. Még a végén a gatyát a felső helyére és a másikat pont fordítva húzod fel. Kész röhej vagyok, de legalább jót nevetek saját magamon. Ezt teszi az emberrel a szerelem? Eddig egyszer voltam az de nem érzetem valami jól magam abban a kapcsolatban, így egy hónap után vége is lett. Jackson más, ő muzikális, szexi, vicces, de tud komoly is lenni, tetejébe még romantikus ami nálam hatalmas előny. Úr isten, kezdek úgy beszélni mint egy szerelmes tini pedig már a húszas éveimet taposom.
- fenébe. – jött egy kiáltás a ball oldalamról. Oldalra néztem és Kris mérges fejével találkoztam. – mi a baj szívem? – léptem mellé. Lerogyott a padra és arcát a kezeibe temette. – nem kellek neki. – dünnyögte. Nem értettem miről beszél és ennek hangot is adtam. Kis fáziskéséssel, de felnézett rám. – nem kellek Robnak, úgy. – mondta majd sírni kezdett. – jaj, ne légy bolond. – ültem le melléje. – örülten szerelmes beléd, ez látszik is. – szorítottam magamhoz majd hátát simogatva folytattam. – csak várni akar, nem akar kapkodni ami nagyon okos dolog. – magyaráztam, de itt egy kicsit én is elgondolkodtam. Mit tennék ha Jack úgy közeledne felém. Alaposan végiggondolva nem biztos hogy megbírnék állni, de reméljük nem fajul addig a dolog még. – van egy ötletem. – mondtam mire rémülten nézett rám. – jaj ennyire nem rossz. – mosolyogtam. – ne húzd az idegeim. – rivallt rám. – tripla randi. – súgtam mire még furcsábban nézett rám. – ez nem hiszem hogy jó ötlet Ash. – motyogta majd felállt. – min változtatna, semmin. – kiáltotta majd kiszáguldott. Ezen sürgősen segítenem kell. Miket beszélek ezt nekik kell megoldani. Jesszus kezdek olyan lenni mint akit játszok. Végűlis Ashley és Alice majdnem ugyan az, na jó pár betű eltéréssel.

Pár órácska és néhány agyafúrt ötlettel később.

Gondolkodtam mi lenne a legjobb egy tripla randihoz. Végső megoldás egy kellemes vendégház fent a hegyen. Hangulatos vendéglővel és szabad szobákkal. Nyolcra foglaltattam asztalt és hogy később ne keljen visszajönni béreltem három szobát. De addig is van még egy két dolgom, főleg rávenni a társaságot hogy jöjjenek el.
- légy szíves, vedd rá őket. – könyörögtem szerelmemnek, mire ő elmosolyodott majd megcsókolt. – de ugye őket nem így fogod rávenni? – kérdeztem kuncogva mire megcsikizett. Magammal rántottam az ágyra és úgy faltuk egymást tovább. – na nekem ebből elegem van, már bocsánat. – üvöltötte fogadott apánk Peter majd kiviharzott. – ajaj. – ültem fel az ágyon. – az nem kifejezés, most nagyon dühös. – túrt a hajába Jack. Szerintem ez tipikus színészszokás, mivel mindegyik ezt csinálja. Megfigyeltem.
– beszélek vele. – rohantam Peter után. A recepciónál találtam rá, ezerrel győzködte a csajt rakja másik szobába. – beszélhetnénk? – ütögettem meg a vállát. – nem. – dörrent rám. – légyszi. – fogtam meg karját mire hangosan fújt egyet. Elhúztam a lépcső felé, majd bele kezdtem.
- nagyon sajnálom, ígérem nem fordul elő többet. – fogadkoztam de azt hiszem nem nagyon fog menni. Most komolyan arról győzködném hogy nem csinálunk semmi olyat a jelenlétükben. Nah jó ezt ő sem gondolhatja komolya. Az istenért neki is van felesége. – remélem is. – nézet rám még mindig dühösen. – apuci ne légy mérges. – bújtam hozzá. – pont mint Alice, neked se lehet ellenállni. – puszilt a hajamba. Jól megölelgettem, majd visszamentem szervezkedni. Jackson nem volt a szobában. Remek akkor belekezdett a győzködésbe. Összepakoltam magunknak pár dolgot és elvonultam lezuhanyozni. Fél órán keresztül válogattam mit is kéne felvenni, mivel elég hideg van ott fent. Választásom egy vastagabb anyagból készült garbós barna mini ruhára esett. Mellé vettem még egy fekete vastag harisnyát és magas szárú csízmát, hatalmas tűsarokkal. Épp a sminkemet készítettem amikor hátulról karok fonódtak derekamra. Felnéztem és megláttam vadállatként csillogó szerelmem szemeit a tökőrbe. – na, jönnek? – folytattam előző tevékenységem de fél szememet rajta tartottam. – sajnos igen, félkor találkozunk lent. – csókolt bele nyakamba. – remek, öltözz, mindjárt menni kell. – rivalltam rá majd befújtam magam a kedvenc parfümömmel. – mi lenne ha itt maradnánk? – súgta majd újra a nyakamat csókolta. – bírj magaddal, este megkapod a jutalmad. – kuncogtam mire felcsillant a szeme. Még hogy kibírjuk mi, nah meg hogy mi nem fekszünk le az első alkalommal. Kac kac, buggyant vagy Ash hogy elhitted. Jól kiröhögtem magam kilépve a fürdőből. Már vagy fél órája startra készen állok ez meg mindig a fürdőben van. – lefolytál a lefolyón édes? – kopogtam be. – két perc. – kiáltotta majd halottam hogy szitkozódik. Belépve megláttam hogy egy nagy gubanc éktelenkedik a nyakkendője helyén. – csak nem megy? – dőltem az ajtónak. – nem, de ne gúnyolódj. – nézett rám mérgesen. Segítségére siettem, cserébe egy édes csókot kaptam. – menjünk. – húztam magam után. Elbúcsúztunk az ősöktől, lefelé vettük az irányt.
- de csini valaki. – nézett rám nyál csorgatva Kellan. – foglalt vagyok. – kacsintottam rá. – tudom, én is. – húzta el a száját, mire Nikki nyakba verte. – drága, nem elkeseríteni akarlak, de abban befog fagyni a popod. – vigyorogtam Nikkire. – így jártam, ezt is egy órába telt kiválasztani. – simított végig extra mini ruciján.
A taxi pontos volt, ám a rémült arcokat nem bírtam ki nevetés nélkül. Mikor meglátták merre megyünk teljesen az üléshez ragadtak.
- te egy síparadicsomba hoztál minket? – dülledt ki Kristen és Nikki szeme. – ez az. – üvöltötték a fiuk. Legalább valaki becsüli a munkám, nem de. bejelentkeztünk majd mindenki a saját birodalmába vonult, vacsiig. Egyszerű szoba volt. Fehér fallal és függönnyel, hozzá piros sötétítővel és egy hatalmas fakeretes franciaággyal. Plusz még egy fürdő is dukált hozzá. Nah meg persze erkély. – csodás hely. –álltam meg kint a korlátnak támaszkodva. – valaki csodásabb nála. – csókolt bele nyakamba Jack majd a kabátot lehúzva benyúlt a ruha alá. – men… nünk kéh…ne. – dadogtam. – nem vagyok éhes. – jelentette ki hetykén majd felkapott és bevitt a szobába. – Jack, együnk előbb. – találtam meg a hangom. – én a desszerttel szeretném kezdeni. – vigyorgott majd csókolni kezdett ahol csak ért. Nah itt omlott le minden ellenállásom. Nyaka köré kulcsoltam kezem és viszonoztam heves csókját. Kibújtatott a ruhámból majd kényeztetni kezdett. Finom puszijaival csiklandozott majd egy határozott mozdulattal leszedte rólam a melltartót. Miután teljesen meztelenül kényeztettük a másikat megszólalt. – biztos akarod? – nézett fel rám. Bólintottam majd szenvedélyesen megcsókoltam. Óvatosan lejjebb csúszott lábaimhoz mikor kopogtak. – Ash, Jack vacsora. – üvöltötte Kellan. Jackson a párnába temette fejét és úgy üvöltött. –bent vagytok? – kiabált újra. – mindjárt megyünk. – kiáltottam rekedten. – oké, és bocs. – rötyögte majd halottam ahogy elcsoszog. – jól vagy? – fordultam szerelmemhez. – nem. – mondta majd beviharzott a fürdőbe. Öt perc elteltével már úgy ültem az ágyon mintha misem történt volna. Nyílt a fürdőajtó és kilépett az eléggé Jasperre hasonlító Jackson. Kézen fogva mentünk le a többiekhez, de sehol sem voltak még. – megölöm. – fortyogott mellettem s mikor meglátta az éppen felénk tartó Kellan Nikki párost teljesen elborult az agya. – sziasztok. – lépett mellénk Rob és Kris, de drágámnak hűlt helye volt. Kellan elé rohant majd behúzott neki egyet. A nagy mackó a földön kötött ki mire Jack kirohant. –bocs. – szóltam oda nekik majd utána rohantam.

Kristen

Nem vártam az estét. Féltem újra úgy közeledni Rob felé. Rettegtem hogy megint elutasít. A hely csodás volt. A szoba átlagosan nézett ki, de legalább kényelmes. Nyolcig szerelmem karjában ültem és néztük a tájat. Apróbb csókoknál nem mentünk tovább. Ideges és zavart voltam, amit ő is észlelt és szóvá is tette. – semmi, csak egy kicsit fáradt vagyok. – motyogtam lehajtott fejjel. – figyelj, ami a Bowling meccs után volt nem szándékos, csak nem ott képzeltem veled az elsőt. – nézett mélyen a szemembe. – tehát akkor…….. – nem tudtam folyatni mert most ért össze bennem a dolog. Igaza volt Ashleynek. Már megint én voltam a hülye. Ránéztem mire kérdőn meredt rám. – bocsánat. – suttogtam majd szorosabban bújtam hozzá. –szeretlek. – súgta majd megcsókolt. Teljesen felpezsdült a vérem és már majdnem nekiugrottam mikor kopogtak, majd Kellan masírozott be. – mehetünk vacsizni? – vigyorgott. Bólintottunk majd távozott. Nem siettünk mivel sejtettük hogy a lányok milyenek. Tévedtünk. Jackson és Ashley lent vártak minket, de ahogy melléjük értünk Jack nekirontott Kellanek majd kiviharzott. Egy szolid bocsánatkérés után Ashley utána ment. Rob összekaparta lökött bátyánkat majd leültünk enni. Jó hangulatban telt az este de viszont a másik kettő nem jött vissza. Vacsora után a bárban iszogattunk majd Rob felém fordult. – sétálunk egyet? – váratlanul ért, de bólintottam. Elbúcsúztunk a többiektől és kézenfogva sétálni indultunk.
Már vagy egy órája andalogtunk a holdfényes éjszakába mikor ismerősökbe botlottunk.
- hát ti? – kérdezte tőlük Rob mire ők elnevették magukat majd így szóltak…….

7 megjegyzés:

  1. Drága baba!

    Volnál olyan kedves és elárulnád mi nem tetszik neked a végébe? Mert én esküszöm semmi kivetnivalót nem találtam.
    Igazából megint szóhoz sem jutok, le vagyok döbbenve, és meg vagyok halva. Azok a célozgatások megint tökéletesre sikerültek, imádtam Ashley szemszögét.
    Szegény Jackson ... sajnáltam XD
    Nagyon nagyon várom a kövi fejit, mert ez is tökéletes volt, és külön megemlíteném, hogy köszönöm, hogy a fejit nekem szántad(L)
    Imdátam(L)
    May

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó lett:)De komolyan!!!
    Különösen tetszett Ash szemszög,szegény Jackson :D
    Nem is nagyon tudok mit írni,nagyon nagyon tetszett!!
    Kellan,ráérez a helyzetek csúcspontjára:P

    Várom a köviT!!!

    Pusz(L)

    VálaszTörlés
  3. szia!

    Na itt vagyok utolértem magamat!
    Istenem ez a töri!!!!OLTÁRI KLASSZ!!!
    Na a csaj..az a Rachel vagy ki.... úhhh de utáltam! Már az elején tudtam hogy sántit az egész!És a barátnője Kontu..XD te vagy az életem!imádta azt a sorit! :D
    Jaj Tom és Puszmó... cuki cuki! Még jó hoyg leleplezték azt a csajt! Megmentették rob és Kris kapcsolatát!:D
    Kellan és Nikki love! Imádom őket! Kellanban nem csalodtam, olyan mamlasz mint egyébként szal bírom a pofikáját!
    De Ash és Jack...na ezen meglepödtem, hirtelen lesmárolta naon fain volt! :P és kiváncsi vagyok arra a meglepetésre is!
    Na ez a randis este kisebb katasztrófa lett, de hát ilyen megesik. :/ szegéynke...de ash kárpotólja abban biztos vagyok! :D :P (L)
    Jaj Szegény Peter.... a sok hormontúltengö fiatal között! XD nem csoda ha kiborul a bili... :D Liz meg egy igazi anyuka imádom!!
    Na és akkor Kris meg ROb! Jaj istenem, hogy lehet ilyen butus Kris? Egyszertárban akar először szexelni Robbal? XD haláli... na mindegy még jó hogy megbeszélik! *-*
    Nagyon jó lett a friss meg az egész történet!
    Várom a kövit!

    Ja és nem akarok beleszólni csak egy kicist a szöveg formázásra figyelhetnél, mert így egy pidurit kusza az egész. néha belezavarodom... :S
    Puszi ♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Bocsi, hogy nem írtam, de nem voltam itthon.
    Imádtam!!! Ashley szemszög (L) Csók (L)... Nem nagyon találok összefüggő szavakat.
    Bocsi, hogy nem most nem lett olyan hosszú a komi. :(
    Imádtam! Imádlak! Siess!
    Puxx

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szupcsiii volt!
    Várom a fojtatást!
    Kíváncsi vagyok kik azok x)

    VálaszTörlés
  6. Szia !
    Ma találtam rá a blogodra,és természetesen nem tudtam szabadulni!Nagyon tetszik a történeted!Fantasztikusak a szereplőid!Kris,Rob,Cam,a bandatagok,a Cullen család szuperek!Imádom Kelt,óriási figura!Látom október eleje óta nem folytattad!Remélem azért megkönyörülsz egyre bővülő olvasótáborodon!Nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  7. Szia Csajszíííííííí!
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Ashley és Jack! :D:D Nagyon édesek együtt és tényleg annyira összeillenek! DE mi volt ez...? Miért húzott be Kellan-nek? Csak azért mert megzavarta őket?
    Annyira sejtettem, hogy Kristennek a félelmei teljesen alaptalanok lesznek... Rob annyira úriember! :D
    Ki volt az akivel találkoztak? Lenne egy pár tippem...:D Először Puszmó és Tom ugrott be, hogy egy kicsit elmúlatják itt az időt.... majd Peter és Liz, hogy mégis összejöttek.... Vagy egy totálisan új szereplő, mármint régi ismerősük, de még nem beszéltek róluk?! WÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ CSajszíííííííííííííí kövit! :D Már nem tudom tovább olvasni :/ :( ÓÓÓÓÓÓÓ ez így nem olyan szupi... totálisan megöregszem a kíváncsiságtól! és akkor megint vehetek hajfestéket! XD :D HA tudol akkor légyszi írj nekünk valami nagyon fantasztikusat! :D(hatalmasbociszemek) Nagyon várom! :Dwáááááá
    HAtalmas ölelés!!!!!!!!!!!!!! PUSZIIIIIIIIIIII(L)

    VálaszTörlés