2010. szeptember 4., szombat

Még egy blog!

Tegnap este csakúgy kipantatna fejemből ez a story. Olvassátok el a tervet és komizatok.

Nem átlagos és valósághű story lesz mert a lustaágom miatt nem vagyok hajlandó utánanézni az időpontoknak /mi, mikor,hol történt/ De szentem ez benne a lényeg. Tegyük félre egy kicsit a Twilightet, na jó azért ne annyira csak menjünk a kezdtetek elé.
Történetem főhősei hát kik mások lenének mint szeretett RobSten párosunk. Kicsit más felállásban találkozhattok velük itt de rem azért tetszeni fog.
Szereplők adottak, helyszin adott. De mi a más hát az hogy Kristen suliba jár /eredetileg is igy volt és 18 éves/ de jelenleg tombol a nyár. Ám főhősnönk nem pihen hanem egy közeli kávézóban dolgozik gyermekkori barátnőjével Jennyvel. Megszokott életritmusban éli mindennapjai míg egy nap valami nem változik. Kap egy levelet egy izgalmasnak és sikeresnek igérkező film szereplőfelhívására. Ez a film nem más mint a Twilight. Stephenie Meyer híres könyvéből most filmet készitenek. Kristen teljesen kétsségbe esik mivel a könyvet olvasta és imádja ám ez elenkezik a magával szemben felállított elvárosnak. (Hogy mi is az: apukája révén már volt alkalma belelátni a szinészetbe, kicsinek el is kezdte kitanulni és egykét szerep után /ami neki nem igen tetszet/ feladta és visszaült a padba. De a papa nem hagyta ennyiben a dolgok. Tehetségesnek tartotta lányát így elküldte az önéletrajzát egykét helyre.) Így jutottunk el ide. De vajon hogy dönt! Elvalalja vagy visszabújik a csigaházba. Lehet hogy valaki mégis meggyőzi róla hogy vágjon bele.
Ha felkeltete az érdeklődésedet eme történet akkor kövesd figyelemmel a blogot, pár napon belül jön az első feji.
De addig is egy kis ízelitő:

- ugyan Kristen, ezzel szerintem semmit sem veszíthetsz. -fordult felém a minap barátnőm Jenny. - komolyan beszélek, el kell menned. - nézett rám azzal az én mindent tudok nézéssel. Miota megmutattam neki a a levelet nem hagy békén. Stephenie Meyer könyvét most szeretnék megfilmesíteni és a napokban zajlik a szereplőválogatás. Én is kaptam belőle ízelitőt. Nem akármilyen izelítőt.
- pont negem választanának a főszerepre, ha el is megyek. - dünyögtem vissza, de szemfüles barátném meghalotta. - ne nyavajog ma délután elviszlek a válogatásra. - nézett rám mindent tudó arccal. - és ne is próbálj elenkezni. - üvöltött rám mielőtt még bármit is mondthattam volna. Na most mit csinálja. Ez saját magam és az életcélom elleni összeesküvés lenne ha elmennék arra a válogatásra. Megérné? Száljak harcba imádott barátnőmmel aki szinte már a tesóm és mellesleg rengeteg mindent tett már értem. Időm nem volt tovább morfondírozni mivel ki kell szolgálnom a vevőket.

Na hogy tetszik. Irjatok KOMIT hogy milyen. LÉGYZSIVES SOAT SEGÍTENE.

Pusssssz
Krixta

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Izginek hangzik! Siess az első fejivel, mert nagyon várom.
    Puszi Allice

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem is tetszik, kíváncsi vagyok mi fog kisülni belőle:)) Várom a kövit. Judit

    VálaszTörlés