2011. május 22., vasárnap

Sajnálom! :(

Szerbusztok!

Sajnálom amit most lefogok irni. És azt is sajnálom hogy becsaptalak benneteket. A következő sorokat vagy megértitek vagy nem. Tuti hogy kifogásnak fogjátok nézni, de sajnos ez van. Nem megy az írás. Vagyis megy de nem RobSten-nél. Ezért arra a következtetésre jutottam hogy egy darabig szünetel a blognak ez a része. Tudom mit igértem, tudom hogy ezzel meghazudtolom magam. Sokat beszélgettem barátnőimmel hogy mi legyen, segítsenek zöldágra vergődni. Néha meg is volt a kiút ebből a kautikus helyzetből Azért is irtam amit irtam. Ám most hogy irni kezdtem volna, rájöttem nem megy ez nekem. Nincs mi ihletet adjon. Elcsesztem az egészet az elején és alkottam egy átlag RS-t amibe beleuntam. Nem szerettem ki a főhöseimből csak egy személy vette át a középpontot. Ez mindenkivel megesik, szerintem. És ahogy egyik barátnőm szvaival éljek: ez ezerszeresen jobb mint az RS. Tudom sokan szeretétek azt is, de nem megy már az irás oda. Újból azt tudom mondani hogy vagy megértitek vagy nem. A Mr. Magas és Szexi & Vakulány-t fojtatom. Ez jobban megihlet. Sajnálom és elnézést akiknek csalódást okoztam. Tudom erre a tettemre nincs bocsánat, de ha mégis Köszönöm! Sajnos ez van. Gondoltam tudnotok kell róla mért nincs friss.

Pussssss(L)
Kstev

UI:este a másikhoz reméyeim szerint fenn lesz a friss! Ha még vkit érdekel! Ide is várom a komikat! CSAK ŐSZINTÉN!

3 megjegyzés:

  1. szia :)

    1. Kurvára kibaszottul fasza az új dizi. Gratulálok hozzá. Imádom. Csak ámultam és bámultam. : )

    2.Tudom, hogy én mondtam azt, hogy ez ezerszer jobb mint az RS törid, és ezzel nem manipulálni akartalak, hanem csak véleményt alkottam. A másik töridet már csak úgy nyögve tudtad hozni, viszont én, aki beszélek veled, hallom, hogy mennyire imádod a Mr. Magas és Szexi & Vakulány sztorit, a főszereplőket, és az egészet, és hogy ehhez van ihleted. Szóval én azt szeretném mondani neked, hogy ne kényszerből írj, hanem azért mert szereted csinálni. Ha pedig azért nem ír komit valaki, mert nem RobSten a töri, de attól olvassa, az
    1. Bassza meg
    2.Így járt.
    Szóval röviden tömören ennyi. Légyszi siess a frissel.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Csakis egyet tudok érteni encivel! Pontról pontra! Én a másik történetet is szerettem, DE mikor elkezdted ezt írni, ez sokkal jobban megfogott! Jobban élveztem, új volt! Egy olyan amihez még nem volt szerencsém! Érezni lehet a soraid olvasása közben, hogy szívesen írtad és nem kényszerből! :)
    Ha valakinek ez a felállás nem tetszik... ÍGY JÁRT! nyitni kell az új felé :) Szerintem nagyon cool a sztori és wíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí már nagyon KELL a kövi ( XD Kell hehe)
    Tárt karokkal várom az új részt! és toljál azokra akik esetleg nem olvasnak majd ezután! Mi itt leszünk és olvasunk és írunk neked szép komikat! :D
    Na puszi és szeretnék frisst olvasni....;) :P :D
    GG

    VálaszTörlés
  3. egyetértek az előtem szólókkal. ami nem megy, az nem megy:)
    engem megfogtál a Mr.Magas és "rohadtúl"szexi-vel is :D -ez a cím nagyon ott van- :)
    várom a kövit.
    üdv

    VálaszTörlés