2011. március 20., vasárnap

:@

Egy icipici bejegyzés:)
Hatalmasat csalódtam bennetek, persze tisztelet a kivételnek. Én kidolgozom a belemet, fen maradok éjjeli(jó oké ez nem lenne muszály,de magamért és főleg értetek teszem) és kikönyörgöm hogy jöhessek netelni. Erre ti basztok a fejemre. Már bocs a csúnya szavakért. Tudom hogy más köteleségek is vannak. Sokaktól hallottam már hogy nincs komi. Erre tessék én sem kapok komit. Hát csesszétek meg. Igazat adok Maynek és Thalinak meg a hasonló sorsu társaimnak. Ennek még böjtje lesz. Most ezért meg azért mivel délutános voltam héten nem kaptok frisst. Bocs azoktól akik várták. Ennyi. Gondolkodjatok picit, én is ezt teszem.

Pussss

Kstev

1 megjegyzés:

  1. Így van! Így van!
    Le kell baszni mindenkit, jól teszed!!
    Megérdemlik.

    VálaszTörlés