2011. április 2., szombat

Szóval az van hogy......

Szerbusztok kedveskéim!

Szóval az van hogy meguntam, végem van, kikészültem és a többi.
Lehetne ezre meg ezer féle pontot adnom hogy hogy is legyen. De tudjátok
döntöttem. Kész tények elé állítom a társaságot. Ez van lehet utálni.Tudjátok rengeteg ember küzd manapság a komihiány miatt. Én is ebbe az ágba tartozom, de most betelt a bizonyos pohár. Márciustól van munkám és ez még több energiát vesz el. Eddig türelmes voltam és beláttam nem kéne nyígnom mivel kihagytam három hónapot. Jelentem kissé az én hibám is volt de nagy részben nem. Ez van megtörtént,és ez ellen már nem tudunk mit tenni. De most itt vagyok. Töröm magam. Ti meg szó szerint basztok a fejemre. Tisztelet a kivételnek. Eddig úgy voltam nem érdekel, most viszont már nem. Eljött ez a pillanat is. Hogy ebből mit akartam kigombolyítani.
Csupán csak annyit hogy vagy komiztok és akkor jön a friss. Vagy nem, de akkor viszont ennek a blognak vége.Bezárom hiába könyörgtök. Törlöm magam innen és akkor többé nem láttok. Ám ha ezt választjátok akkor igen megszívjátok mert okozok én még meglepit nektek. Tehát vagy jönnek a komik és jön a friss. Vagy nem de akkor pápá blog. Ennyit szerettem volna mondani.
Jah és még ez: melo=pénz=net=több friss.

Erre várom a véleményeket. Jöhet hideg-meleg egyaránt.

Pusssss
Kstev

8 megjegyzés:

  1. Szia! Én most kezdtem el olvasni a törid és nagyon tetszik! Remélem folytatod, de ha nem azt is megértem, elég szar dolog (bocs a kifejezésért) hogy nem kap az ember visszajelzést a munkájáról, hisz titeket írókat legfőképp ez motivál. Az megígérhetem hogy én rendszeresen fogok komit írni ha folytatod!
    Szandra

    VálaszTörlés
  2. Ennyi szívem, ennyi. Jól tetted, hogy lekúrtad a fejüket :) én is ezt tettem :)
    Remélem, hogy sikerülni fog a dolog, és nem lesz problémád a kommentekkel. :)
    u.i.: ha ezt olvasod, akkor az azt jelenti, hogy most kivételesen elküldte ez a buzi xD

    VálaszTörlés
  3. szia
    Én őszinte leszek veled most találtam meg a blogodat de én is jogosnak találom a kiakadásodat ,és remélem hogy nem fogod abba hagyni mert amit eddig el olvastam az nekem nagyon tetszett de ha netán befejezed az is érthető lesz./de azért én reménykedek hogy sokan fognak kommenteket írni/Én biztos fogok ennyit igérhetek.

    VálaszTörlés
  4. Nem emlékszem, én küldtem e komit, de sajnálnám, ha abbahagynád, mert most kezdene megint izgalmas lenni, hogy a Summit ott hagyja őket.
    Szóval, örülnék, ha jönne a következő feji.
    Köszi

    Ui.: Én nemrég kezdtem komitgatni a többieknek is. Nem ígérek semmit, de majd igyekszek.

    VálaszTörlés
  5. Fejezd be, mert nem kellesz ide!
    Ezt a komik hiánya is bizonyítja! Ha annyira jó lennél, mint amilyennek hiszed magad, akkor nem kellene "nyígni"(ez meg milyen szó?????) a véleményekért.
    Szóval, maradj meg a munkánál,és az írást meg hagyd meg azoknak, akik értenek is hozzá.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Szerintem nem kéne abbahagynod! Ezek a "blogolások", nagyon sokat segítenek abban, hogy fejlődj, csomó téren tudod ezáltal fejleszteni magad, arról nem is beszélve, hogy ezek által a történetek által kiírhatod magadból a problémáidat is.... Azért kíváncsi lennék hogy a drága 'Névtelen' hozzászólónk, milyen történetet ír?! Vagy ír egyáltalán? És szerintem ha nem olvasnák a blogod akkor nem lenne 40 követőd! (szerintem 3 hét hiány, az ami miatt, talán....)
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én is most kezdtem el olvasni a blogodat. Két napja találtam rá.
    sajnálnám, ha nem írnád tovább a történetet.
    Én egy két mondat komit biztos hogy megeresztek a fejik után:)
    üdv

    VálaszTörlés
  8. Hali!!
    Tudod a blogod csodás és nagyon sajnálnám ha bezárnád. =(
    Sajnos én is nemrég találtam erre a tehetséggel megálldott kedves író blogjára és örülnék ha nem eresztené le a rolót.....
    Ugyhogy ezt most mindenkinek szól: nagyon gyorsan komizzatok ,mert nem is sejtitek,hogyha nem írtok egy ki**ott véleményt sem akkor az milyen lélekromboló tud lenni az emberek szárára akik mindent megtesznek,hogy sűrűn jöjjenek frissel.... :)
    Nekem csak ennyi a véleményem a dologról......
    Reményeim szerint nem adod fel ezt az irományod........xD

    By:Viol

    VálaszTörlés